Livrarea produselor

20 Lei - tarif unic pentru orice colet oriunde in Romania. Comenzile peste 200 lei au livrarea Gratis.

Plata ramburs

Livrarea produselor cu plata la livrare se face la scurt timp dupa inregistrarea comenzii, iar plata se face curierului care livreaza coletul, in numerar.

Plata in avans

Livrarea produselor la plata in avans (cu cardul sau transfer bancar) se face doar in urma confirmarii platii (imediat in cazul platii online sau dupa confirmarea transferului bancar).

 

Variante de livrare

Prin curier rapid in RomaniaExpedierea comenzilor confirmate se face in aceasi zi - pentru comenzile date pana la orele 15.00. Dupa aceasta ora, se expediaza a doua zi. Livrarea se face de regula in maxim 2 zile lucratoare de la inregistrarea comenzii, pentru orice produs din stocul magazinului. Livrarea se face prin partenerii FAN Courier, Cargus si GLS Romania, dupa caz.

Livrarea prin Cargus se face in felul urmator: 

Termenul minim de livrare este de o zi lucrătoare si de maximum 4 (patru) zile lucrătoare,
calculate de la data preluării;

Serviciul presupune efectuarea a 2 (doua) încercari gratuite de livrare la adresa indicată de
expeditor, ulterior fiind păstrată la un punct de contact CARGUS pentru o perioadă de 5 (zile)în
vederea predării către destinatar, (PUDO) Comenzile ulterioare nu se pot livra pana la clarificarea expeditiei 
neridicate. 

In perioadele aglomerate ale sarbatorilor, a campaniilor de "Black Friday" si uneori din cauza conditiilor meteo nefavorabile, se poate prelungi la 3-4 zile lucratoare. Nu se preiau colete sambata si duminica de catre curieri. Pentru livrarea sambata si "deschidere colet" trebuie specificat expres la finalizarea comenzii. Pentru serviciul de "deschidere - verificare colet, se pot percepe taxe suplimentare si "livrarea sambata" - doar prin Fan Curier sau Cargus si doar in anumite orase unde este disponibil acest serviciu (+5 lei). Acestea trebuiesc mentionate expres la finalizarea comenzii in campul de "comentarii". Serviciul "deschidere colet" este asigurat doar pentru comenzile platite cu cardul sau transfer bancar. si are costuri suplimentare.

Reclamațiile privind integritatea comenzii se fac la curier in momentul livrării ! 

Magazinul on-line nu poate influența ora de livrare a coletului! Pentru informații despre ora livrării, te rugăm să contactezi firma de curierat!

Pentru localitatile din Delta Dunarii, unde nu exista acces rutier, livrarea se va face cu acceptul clientului la cel mai apropiat sediu Fan Curier, cu ridicare de catre acesta sau GLS.

Sunt situatii in care firmele de curierat sunt vinovate pentru neexecutarea obligatiilor lor contractuale de livrare in 24-48 ore datorIta unor evenimente de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat." (defectare masina, accidente, sosele blocate, greva...etc)

Se intampla sa refuzi sau sa uiti sa ridici coletul?

Sigur nu te-ai gandit pana acum la impactul asupra mediului inconjurator: materiale irosite pentru ambalare, masini in trafic pentru livrare, munca oamenilor din depozit care pregatesc produsul ca mai apoi sa-l despacheteze si mai ales, gandeste-te la acel client care s-ar putea bucura de produsul blocat. Pentru comenzile ulterioare, vei putea plati doar numai cu cardul sau transfer bancar, nu si in numerar la livrare.

Anularea comenzii

Anularea se poate face prin email sau telefon, pana la orele 14.00 a zilei in care s-a facut comanda, sau a doua zi la fel pentru comenzile facute dupa orele 17.00. Odata iesita din depozit - cu status "expediata", comanda nu mai poate fi anulata. 

 

Daca ceva nu se potriveste...schimb de produse

va putem schimba produsul prin "preluare si returnare-schimb colete", cost doar retur 20 ron.

acelasi curier va aduce noua comanda si va prelua coletul de returnat.

  • 1. Faceti o noua comanda cu ceea ce doriti sa primiti
  • 2. La "comentarii" (la sf formularului de comanda) se scrie obligatoriu cod/culoare/marime/pret (pentru articolele de returnat)
  • pe factura ulterioara va aparea stornarea valorii articolelor returnate si se achita doar diferenta- in cazul in care doriti alte produse.
  • *Eticheta de retur este la curier, gata tiparita, Dvs. trebuie doar sa ambalati returul in cutie si intr-o punga sigilata cu banda adeziva.
  • *Este important ca produsul sa nu fi fost purtat si sa aiba toate etichetele intacte si atasate de produs
  • *Din motive de igiena, piesele de lenjerie - si cele asimilate (chiloti, ciorapi, dresuri) nu pot fi returnate.



Retur colet

Ce ai de făcut?

  • Sună la orice firmă de curierat și solicită ridicarea coletului de la adresa dorită.
    Pentru siguranța produselor, îți recomandăm să alegi firme de curierat care pun la dispoziție confirmare de primire / urmărirea coletului (ex: FAN COURIER, Cargus, GLS etc.)
  • Produsele pot fi returnate DOAR cu etichetele atasate si fara urme de purtare sau spalare!
    Esti raspunzator pentru diminuarea valorii produsului, ca urmare a utilizarii lui într-un mod care depaseste strictul necesar constatarii caracteristicilor functionarii produselor.
    Returnarea se poate face in max. 14 zile calendaristice dela primire, cu anuntare in prealabil pe mail [email protected] sau telefon 0749124988..Contravaloarea produselor se va rambursa intr-un cont IBAN comunicat de Dvs.in cel mult 14 zile de la anuntarea returnarii.