Atentie Cookie-urile sunt folosite pe acest site pentru a oferi cea mai buna experienta pentru utilizator. Daca veti continua, vom presupune ca sunteti de acord sa primiti cookie-uri de pe acest site. OK

Livrarea produselor

Plata in avans

Livrarea produselor la plata in avans (cu cardul sau transfer bancar) se face doar in urma confirmarii platii (imediat in cazul platii online sau dupa confirmarea transferului bancar).

Plata ramburs

Livrarea produselor cu plata la livrare se face la scurt timp dupa inregistrarea comenzii, iar plata se face curierului care livreaza coletul, in numerar.

Variante de livrare

Prin curier rapid in RomaniaExpedierea comenzilor confirmate se face in aceasi zi - pentru comenzile date pana la orele 16.00. Dupa aceasta ora, se expediaza a doua zi. Livrarea se face de regula in maxim 2 zile lucratoare de la inregistrarea comenzii, pentru orice produs din stocul magazinului. Livrarea se face prin partenerii FAN Courier, Urgentcargus si GLS Romania, dupa caz. In perioadele aglomerate ale sarbatorilor, a campaniilor de "Black Friday" si uneori din cauza conditiilor meteo nefavorabile, se poate prelungi la 3-4 zile lucratoare. Nu se preiau colete sambata si duminica de catre curieri. Pentru livrarea sambata si "deschidere colet" trebuie specificat expres la finalizarea comenzii. Pentru serviciul de "deschidere - verificare colet, se pot percepe taxe suplimentare si "livrarea sambata" - doar prin Fan Curier si doar in anumite orase unde este disponibil acest serviciu.

Reclamațiile privind integritatea comenzii se fac la curier in momentul livrării ! 

Pentru localitatile din Delta Dunarii, unde nu exista acces rutier, livrarea se va face cu acceptul clientului la cel mai apropiat sediu Fan Curier, cu ridicare de catre acesta.

Sunt situatii in care firmele de curierat sunt vinovate pentru neexecutarea obligatiilor lor contractuale de livrare in 24-48 ore datorIta unor evenimente de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat." (defectare masina, accidente, sosele blocate, greva...etc)

Anularea comenzii

Anularea se poate face prin email sau telefon, pana la orele 15.00 a zilei in care s-a facut comanda, sau a doua zi la fel pentru comenzile facute dupa orele 17.00. Odata iesita din depozit - cu status "expediata", comanda nu mai poate fi anulata. 

 

Daca ceva nu se potriveste... SCHIMB COLET

Va putem schimba produsul prin "preluare si returnare-schimb colete" curier GLS Romania, costul fiind de 15 lei. Trimiterea produselor este gratuita, se plateste doar pentru cele returnate. 

  1. Faceti o noua comanda cu ceea ce doriti sa primiti
  2. La "comentarii" (la finalul formularului de comanda, in pasul 4) se scrie cod/culoare/marime/pret (pentru articolele de returnat)
  3. Pe factura ulterioara va aparea stornarea valorii articolelor returnate si se achita doar diferenta - in cazul in care doriti alte produse.
  4. Eticheta de retur este la curier, gata tiparita, Dvs. trebuie doar sa ambalati returul in cutie si intr-o punga sigilata cu banda adeziva. (cutia originala a pantofului face parte din produs)
  5. Este important ca produsul sa nu fi fost purtat si sa aiba toate etichetele intacte.