Atentie Cookie-urile sunt folosite pe acest site pentru a oferi cea mai buna experienta pentru utilizator. Daca veti continua, vom presupune ca sunteti de acord sa primiti cookie-uri de pe acest site. OK

Termeni și condiții

Condiţii de livrare şi plată

Comenzile vor fi onorate în cel mai scurt timp posibil. Produsele se livreaza in limita stocului disponibil. Situația stocului de pe site nu este în timp real, astfel încât în anumite situaţii se poate întâmpla ca stocul la anumite produse din comandă să se fi epuizat. În astfel de cazuri clientul va fi notificat prin e-mail sau telefon şi i se va cere fie să renunţe la acel produs, fie să aleagă un alt produs. Comanda se considera acceptata in momentul in care este confirmata prin e-mail sau telefon.

In situatia in care se refuza preluarea unui colet  deja expediat si nu suntem notificati de renuntarea la comanda in timp util (de regula pana la orele 15.00 in ziua comenzii), datorita costurilor de expediere si returnare pe care trebuie sa le suporte firma noastra, pentru comenzile ulterioare vom fi nevoiti sa va consideram client neeligibil, caz in care va trebui sa achitati in avans-in cont sau cu card (inainte de livrare) produsele. In acest caz nu veti mai putea comanda cu plata la livrare-ramburs cash.

In cazul in care exista date eronate in completarea adresei sau a telefonului, si acestea nu sunt corectate in decurs de 48 ore, este posibila anularea comenzii din oficiu, nefiind intrunite datele minime necesare pentru livrare. 

Important! Prețurile afișate pe site includ TVA. Promotiile sunt valabile, in limita stocului disponibil, pana la epuizare, pana la sfarsitul anului in  curs.

  • Atentie !, pretul poate sa difere in functie de marime

Transportul

Coletele vor fi transportate si livrate de catre GLS Romania / Urgent Cargus / Fan Courier 
Livrarea se face oriunde in tara, in cel putin 2 zile lucratoare, in intervalul orar 10-17, de luni pana vineri, iar coletul vi se va inmana personal.

In cazul in care nu sunteti disponibil(a) in acest interval orar, va rugam sa specificati o alta adresa (de exemplu, adresa de la serviciu).

In ziua in care coletul este expediat veti primi un email pentru a va anunta despre acest lucru.

Reclamațiile privind integritatea comenzii se fac la curier in momentul livrării !

Dacă valoarea produselor comandate este de cel mult 199 lei, taxa de transport precum și taxa ramburs vor fi plătite în totalitate de către cumpărător. În majoritatea cazurilor, costul total pentru transport este astfel 15 lei.
Dacă valoarea produselor comandate este de la 200 lei (inclusiv) în sus, transportul este GRATUIT.

Notă: valoarea transportului va fi afişată şi în momentul efectuării comenzii. Atenţie! Aceasta poate să varieze în funcţie de greutatea totală a coletului si valoarea totala a comenzii.

Atenție: Înainte de a primi coletul verificați dacă ambalajul nu este deteriorat, dacă nu a fost deschis sau dacă greutatea acestuia corespunde cu informațiile de pe scrisoarea de transport. 
Dacă aveți dubii și credeți că au apărut situații de abuz sau furt, țineți minte ca la primire, în prezența persoanei care a făcut livrarea, să scrieți un raport relevant. În acest mod vom putea stabili cine este vinovat.

Plata

Plata in sistem ramburs (numerar la livrare)

Contravaloarea coletului se va achita in sistem ramburs agentului firmei de curierat care va inmaneaza pachetul.

Plata anticipata

Contravaloarea coletului se poate achita cu cardul sau transfer bancar

Tabele de marimi

Tabelele de marimi publicate pe site sunt cu titlu informativ si nu garanteaza 100% ca marimile se potrivesc. In cazul in care aveti neclaritati legate de acest aspect, solicitati informatii suplimentare la adresa de mail [email protected] Magazinul nostru nu este raspunzator pentru nepotrivirea marimilor. Tabelele publicate sunt utilizate de magazinele online din UE si corespund cu aceste standarde.

Garanţie

Garanţia se acordă conform prevederilor legale în vigoare. Termenul de garanţie decurge de la data emiterii facturii. Cumpărătorului i se garantează că în cazul defectării în condiţii normale de utilizare, pe durata perioadei de garanţie, produsul va fi reparat gratuit sau va fi înlocuit fara costuri de livrare. 

Următoarele situaţii duc la scoaterea produselor din garanţie: intervenţii sau reparaţii executate de persoane neautorizate; nerespectarea de către cumpărător a instrucţiunilor de utilizare şi întreţinere primite o dată cu produsul. În cazul efectuării unei reclamaţii în perioada de garanţie, cumpărătorul are obligaţia de a prezenta certificatul de garanţie şi factura fiscală, în original, eliberate la data cumpărării produsului.

Dreptul de retragere

Conform Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 produsele achizitionate se pot returna in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

In cazul in care nu se returneaza si ambalajul original, se va percepe o penalizare de 10% din valoarea platita. Sunteți direct răspunzător pentru diminuarea valorii produsului, ca urmare a utilizării lui într-un mod care trece peste cel necesar pentru a constata caracteristicile funcționării produselor. 
În cazul în care constatăm că produsul are o valoare diminuată prin utilizare, lipsa ambalaj si etichete putem decide să returnăm parțial valoarea produselor si ne rezervam dreptul de a refuza produsele cu urme evidente de uzura.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca magazinul on-line nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului in cel mult 14 de zile de la data returnarii.

Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a ultimului bun.

Pentru a vă exercita dreptul de anulare trebuie să ne anunțați (0257212455, 0749124988 sau mail la [email protected]). Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract utilizând o declarație neechivocă (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail).

Pentru a respecta termenul-limită de retragere, este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

 

Consecințele retragerii

Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării (cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi), fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind plata intr-un cont indicat de Dvs., cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi bunurile sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi bunurile, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Expediați bunurile, fără întârzieri nejustificate și în orice caz în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea la adresa:

Tiffany Kids

str. Corneliu Coposu 2a
310003- Arad

Protecţia datelor personale

Pentru mai multe detalii, click aici

Scopul colectării şi prelucrării datelor este onorarea comenzilor dumneavoastră. Aceste date nu vor fi date spre publicare şi nici unor terţe persoane.
Dumneavoastră nu veţi primi mesaje publicitare sau mesaje informative generale prin poşta electronică decât dupa ce vă daţi acceptul în acest sens. Excepţie fac mesajele prin care vă notificăm asupra comenzilor dumneavoastră (confirmări ş.a.).

Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informaţi cât mai curând posibil şi să modificaţi aceste date în contul dumneavoastră de utilizator de pe acest site.