Atentie Cookie-urile sunt folosite pe acest site pentru a oferi cea mai buna experienta pentru utilizator. Daca veti continua, vom presupune ca sunteti de acord sa primiti cookie-uri de pe acest site. OK

Politica de returnare

Daca ceva nu se potriveste... SCHIMB COLET

Va putem schimba produsul prin "preluare si returnare-schimb colete" GLS Romania, costul fiind de 15 lei. Trimiterea produselor este gratuita, se plateste transportul doar pentru cele returnate. 

In cazul in care ceea ce comandati, minus ceea ce se returneaza, depaseste 200 ron, taxa de curierat este platita de noi. Acelasi curier va aduce noua comanda si va prelua coletul de returnat.

  1. Faceti o noua comanda cu ceea ce doriti sa primiti
  2. La rubrica "Daca ai mentiuni suplimentare..." (la finalul formularului de comanda, in pasul 4) se scrie cod/culoare/marime/pret (pentru articolele de returnat)
  3. Pe factura ulterioara va aparea stornarea valorii articolelor returnate si se achita doar diferenta - in cazul in care doriti alte produse.
  4. Eticheta de retur este la curier, gata tiparita, Dvs. trebuie doar sa ambalati returul in cutie si intr-o punga sigilata cu banda adeziva. (cutia originala a pantofului face parte din produs)
  5. Este important ca produsul sa nu fi fost purtat si sa aiba toate etichetele intacte.

Dreptul de retragere

Conform Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 produsele achizitionate se pot returna in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

In cazul in care nu se returneaza si ambalajul original, se va percepe o penalizare de 10% din valoarea platita. Sunteți direct răspunzător pentru diminuarea valorii produsului, ca urmare a utilizării lui într-un mod care trece peste cel necesar pentru a constata caracteristicile funcționării produselor. 
În cazul în care constatăm că produsul are o valoare diminuată prin utilizare, lipsa ambalaj si etichete putem decide să returnăm parțial valoarea produselor si ne rezervam dreptul de a refuza produsele cu urme evidente de uzura.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca S.C. Tor Design S.R.L. ,Tiffany Kids S.R.L. sau Isadora Dance S.R.L. nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului in cel mult 14 de zile de la data returnarii.

Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a ultimului bun.

Pentru a vă exercita dreptul de anulare trebuie să ne anunțați (0257212455, 0749124988 sau mail la [email protected]). Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract utilizând o declarație neechivocă (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail).

Pentru a respecta termenul-limită de retragere, este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Consecințele retragerii

Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării (exceptie retururi partiale, in acest caz costul transportului initial se aloca produselor ramase)(cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi), fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind plata intr-un cont indicat de Dvs.; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi bunurile sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi bunurile, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Expediați bunurile, fără întârzieri nejustificate și în orice caz în decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care ne-ați comunicat retragerea la adresa:

Tiffany Kids
str. Corneliu Coposu nr. 2a
310003- Arad

Nu expediati coletul cu plata ramburs !